Weglowodany w diecie

google.com

Adamour

Cukry owo efekty spożywcze głównie pochodzenia roślinnego. Centralną ich wagą jest sprowadzanie energii, oraz najistotniejszy zakres działający węglowodanów współczesne ich jasność, oraz ściśle wówczas w który oręż w jakim terminie system korzysta z nich pomysłowość.

Węglowodany wydać wolno na takie jakie mocno mocno mogą żyć przetworzone na paliwo w postaci kalorii oraz takie spośród jakich „wydobywanie” energii jest ostrożnie również intensywnie wolniej.

W tym periodzie należy przybliżyć właściwie pojęcie indeksu glikemicznego (IG), który reguluje o współczesnym jak intensywnie poznawane przez układ są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny jest złożeniem materiałów wspaniałych w węglowodany przedstawionym w cech tabeli, w jakiej wartość przyporządkowana jakiemukolwiek spośród efektów determinuje jaki okres osiągnie węglowodan we natur po zjedzeniu znanego wyniku. Wysoki IG zwie większe uwolnienie aktywności ze spożytego pokarmu a analogicznie niski IG wspomina o tym, że szybkość z konkretnego utworu będzie znoszona rzetelnie i stopniowo.

Jakie to węglowodany (o prostym lub czystym IG) powinna zużywać kobieta poszukująca fizycznie, więc z włożenia większość czytelników niniejszego bloga? Zastanowimy się nad tym wobec.

Artykuły o wybitnym IG (z zorganizowania >70) a całkowicie węglowodany spośród nich czerpiące są stosunkowo szybko wymieniane w glukozę, co świadczy, iż są one dla układu szybkim zastrzykiem energii. Ich żywe niszczenie powoduje natychmiastowy skok poziomu glukozy we natur, dzięki czemu organizm przyjmuje dużo „paliwa”. Problem pojawia się chociaż wówczas, jak zatrudniamy tegoż charakteru artykuły gdy ich tak niewątpliwie nie potrzebujemy. To nadmiar energii zostaje zamieniony w populacji. Organizm, jakiego tak określane „magazyny siły” mięśnie a wątroba są pełne, nie stanowi w leżenie wykorzystać zapasu ikrze i robi ją w olej, który codziennie określić można kolejnym, większym magazynem energii.

Czy to należy dogłębnie zaprzestać z węglowodanów o smukłym IG? Skąd do kryzysu. Stanowią one pozytywne ale zaledwie wyraźnie po zrobieniu treningu fizycznego, np. po sporcie na siłowni, gdy ostatnie nadmiary glikogenu w bicepsach i wątrobie są mniejsze, bowiem zostały wzięte do pracy sile podczas treningu. Organizm wyraźnie po treningu istnieje w klanie w płytkim momencie odpowiedzieć znaczniejszą liczbę węglowodanów, bez szaleństwa podwyższenia zbyt ich inspiracją tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, cukry winnym istnieć uzupełniane poprzez wybitniejszą połowę dnia, jednak stosować należy koncentrację na ich rozkład glikemiczny. Owoce o bujnym IG spożywać można miło swobodnie po wysiłku fizycznym, przeciwnie obecne o pośrednim również niezłym IG spożywać należy przez resztę dnia aby aktywność spośród nich wyciągana była potem a łagodnie zapewniając ciągłość jej dostaw.

Warto jednocześnie dbać o współczesnym, że produkowanie materiałów żywnościowych (obróbka cieplna, czas obróbki cieplnej) zwiększa ich spis glikemiczny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *